کشاورزی و باغداری

نکاتی درباره باغبانی و کشاورزی

کشاورزی و باغداری

نکاتی درباره باغبانی و کشاورزی

  • ۰
  • ۰

یک گزارش جدید می‌گوید موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ در پنج تا از بزرگترین کارخانه‌های بسته‌بندی گوشت در ایالات متحده به دلیل نقص ایمنی، سه برابر بیشتر از برآورد اولیه است.

 

گزارشی که روز چهارشنبه توسط کمیته فرعی منتخب مجلس نمایندگان ایالات متحده در مورد بحران کرونا منتشر شد، نشان داد که JBS USA، Tyson Foods Inc، Smithfield Foods، Cargill و National Beef «سود و تولید» را بر ایمنی کارگران «اولویت‌بندی کرده‌اند» و به کارکنان اجازه می‌دهند در مراکز شلوغ کار کنند. "به راحتی پخش شود."

 

بر اساس این سند، بیش از 59000 کارگر در طول سال اول همه‌گیری مبتلا شدند و 269 نفر جان خود را از دست دادند که سه برابر برآورد اولیه گزارش‌شده توسط شبکه گزارش‌دهی غذا و محیط زیست (FERN) است.

 

این گزارش همچنین می‌گوید که اداره ایمنی و بهداشت شغلی با عدم صدور مقررات برای بسته‌بندی‌کنندگان گوشت که استانداردهای بهداشتی سخت‌تری را اجرا می‌کنند، در محافظت از ایمنی کارگران شکست خورده و شرکت‌ها را «تا حد زیادی کنترل نشده» رها کرده است.

 

اتحادیه کارگران بسته‌بندی گوشت و فرآوری مواد غذایی می‌گوید این گزارش حقیقت را در مورد تأثیر COVID-19 افشا می‌کند و از کنگره می‌خواهد استانداردهای بهداشتی را برای کارکنان تقویت کند.

 

  • ۰۰/۰۹/۲۷
  • محمد مشتاقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی